Conform estimarilor făcute de Activision, profitul generat de Call of Duty: Black Ops, de la lansarea din noiembrie şi până în prezent, a depăşit 1 miliard de dolari. Şi nici măcar n-ar trebui să ne mire, având în vedere faptul că, doar în prima zi s-au încasat 360 de milioane de dolari, iar după primele cinci zile, profitul a ajuns la 650 de milioane. Chiar dacă nu ne surprinde, trebuie să recunoaştem că e o sumă impresionantă obţinută într-un timp foarte scurt, pe care, după cum bine a menţionat CEO-ul Activision Blizzard Bobby Kotick, doar Avatar a mai atins-o. Dar ceea ce ar trebui să ne impresioneze şi mai tare, după spusele lui Eric Hirshberg, CEO Activision Publishing, este numărul de ore pe care gamerii le-au petrecut jucându-se Black Ops - peste 600 de milioane. Bine-nţeles că banii vor continua să curgă în buzunarele publisher-ului, odată cu lansarea primului DLC, First Strike, anunţat în urmă cu două zile. Acesta va sosi pe 1 februarie şi va costa 15 dolari. Şi credeţi-mă pe cuvând când vă spun cu nu vor fi puţini aceia care se vor înghesui să dea banii ăştia pe 5 hărţi. Aduceţi-vă aminte de episodul Stimulus Package - primul DLC pentru MW2, care, după prima săptămână de la lansare, fusese cumpărat de peste 2.5 milioane de jucători. Preţul era acelaşi - 15 dolari. Faceţi voi calculele. Noi să fim sănătoşi.
Black Ops sau masina de bani a Activision-ului
Collapse
X