Games Area - Regulament de ordine interioara

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • games-area
    Administrator
    • Jul 2010
    • 603

    Games Area - Regulament de ordine interioara

    1. Forumul Games Area este un forum destinat în principal jocurilor pe calculator, software-ului şi hardware-ului - în esenţă, oricărui gen de discuţii care are o legătură evidentă cu computerele.
    a) Discuţiile care nu reuşesc să se apropie de acest domeniu vast nu sunt agreate de conducerea forumului. Avem totuşi în comun, administratori, moderatori şi useri, şi alte domenii de interes (filme, muzică etc) care au dedicate secţiuni speciale. Abaterile dincolo de sfera acestor domenii sunt permise doar în măsura toleranţei moderatorilor şi administratorilor.

    b) Moderatorii secţiunilor respective au obligaţia să respecte acest deziderat şi prin urmare deţin dreptul de a închide sau de a şterge orice discuţie paralelă fără să dea (în mod necesar) explicaţii în momentul în care consideră că discuţia respectivă nu aduce un plus de valoare forumului.
    2. În momentul înregistrării se consideră că aţi citit acest regulament şi sunteţi 100% de acord cu cele scrise aici. Dacă sunteţi deja înregistrat în momentul afişării regulamentului, acţiunea de a posta în continuare înseamnă o acceptare tacită a conţinutului său, indiferent dacă l-aţi citit sau nu.

    3. Moderatorii/administratorii au dreptul să aplice sancţiuni ce variază de la un simplu avertisment, banarea contului pe o perioadă (ne)determinată, pe o secţiune sau pe întregul forum, până la ştergerea definitivă a contului în cauză. Aceste sancţiuni sunt aplicabile tuturor userilor dacă nu se respectă punctele incluse în prezentul regulament.
    a) Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi. În afară de titulaturile Junior Member, Member şi Senior Member nu se face nici o distincţie între userii cu mai multe posturi şi cei cu mai puţine posturi. Postaţi un mesaj doar dacă ceea ce aveţi de spus are legătură cu topicul. Nu este permisă abaterea de la profilul secţiunilor acestui forum. De asemenea, este recomandată folosirea opţiunii Search pentru a vedea dacă subiectul pe care doriţi să îl dezbateţi sub forma iniţierii unui nou thread nu a fost deja discutat.
    b) Nu sunt permise folosirea unui limbaj necivilizat, aberant, discuţiile gen IRC, reply-urile monosilabice ("da", "lol", "aşa e" etc) promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legilor ţării noastre.

    c) Este interzisa evidentierea posturilor prin folosirea de culori si fonturi cu o marime peste cea default. Exceptiile nu se prezuma, ci se aplica dupa aprobarea moderatorilor sectiunilor unde se doreste a se posta in cauza.

    d) Fiecare user este responsabil de ceea ce scrie, conducerea acestui forum nu îşi asumă responsabilitatea privind opiniile dumneavoastră.

    e) Sunt interzise subiectele de discuţie care prin esenţa lor sunt menite să producă scandal (flame-uri) - atât iniţiatorii lor cât şi cei care se prind în acest joc periculos vor fi sancţionaţi foarte drastic.

    f) Nu se acceptă clonele. Nu se consideră o clonă un cont nou creat de un user al cărui vechi cont a fost şters. Dacă un user este banat şi creează un cont pe care îl foloseşte pentru a ocoli respectiva sancţiune, ambele conturi vor fi banate. Lucru valabil şi pentru conturile folosite pentru a cere explicaţii înainte de expirarea unui ban temporar. Această regulă este retroactivă.
    g) Recidiva, chiar şi în cazul abaterilor uşoare, se consideră factor agravant.

    h) Spam-ul publicitar prin intermediul mesajelor private este strict interzis. Atenţie! Nu folosiţi această regulă pentru a plăti "datorii", deoarece se poate verifica foarte uşor dacă o reclamaţie de acest gen este validă sau nu. În cazul în care un utilizator este găsit vinovat de încercarea de a păcăli moderatorii sau administratorii, sancţiunile vor fi extrem de severe.
    4. Puteţi beneficia de următoarele privilegii suplimentare:
    a) Avatar (rezoluţie maximă 100x100 sau mărime maximă 40kb).

    b) Custom Title (o lungime rezonabilă) - dacă aveţi un an vechime.

    c) Schimbarea username-ului - se poate face ori în primele două săptămâni de la înregistrare, ori o dată pe an. În acest ultim caz sunteţi obligaţi să puneţi în semnătură, timp de un an, vechiul nick pe un singur rând, respectând formula "Nick anterior: nume_user".
    În toate aceste trei situaţii, condiţiile de mai sus sunt necesare dar nu suficiente. Administratorul care se ocupă de aceste aspecte va avea un cuvânt hotărâtor, judecând după calitatea şi pertinenţa posturilor dumneavoastră.

    Pentru a nu se lăsa loc de abuzuri, pentru subpunctele b) şi c) se va face o cerere oficială pe topicurile specializate create pe secţiunea Help Desk. Orice tentativă de a nu respecta aceste două subpuncte va fi pedepsită cu ban general pe o durată nedeterminată sau chiar cu ştergerea contului.
    d) Semnătura unui utilizator va avea maxim 4 rânduri (în 1024x768) si va respecta regula 3c. Nu este permisă includerea în semnătură a link-urilor (în afara celor din cadrul forum-ului) - pentru aceasta există câmpul "Homepage" din profilul utilizatorului. Nu este permisă folosirea tag-urilor BB Code care încarcă date din exteriorul forumului (ex: XBOX Live Gamercards). Ne rezervăm dreptul de a edita semnăturile ce încalcă acest subpunct, cât şi pe cele considerate necorespunzătoare.

    e) Avatarii, custom title-urile, semnăturile şi nick-urile nu trebuie să aibă tentă antisemită, rasistă sau pornografică. Mesajul lor nu trebuie să producă confuzie între calitatea de user şi cea de moderator / administrator sau să încalce legile în vigoare ale ţării nostre. Aceste precizări nu sunt limitative - ne rezervăm dreptul de a introduce în viitor şi alte restricţii.
    5. Orice plângere împotriva unui alt user (folosind sau nu opţiunea Report this post to a moderator) va fi soluţionată de moderatorul secţiunii respective sau, în cazuri excepţionale, de un administrator. Orice reclamaţie împotriva unui moderator va fi soluţionată cu cea mai mare seriozitate şi atenţie cuvenită de către un administrator. Decizia acestuia este definitivă privind cazul respectiv. Folosirea abuzivă a opţiunilor indicate în prezentul paragraf va fi pedepsită.

    6. Pentru blog-uri:
    a. Este interzisă folosirea blogurilor de pe forum pentru promovarea altor site-uri / bloguri sau postarea anunţurilor publicitare. Folosiţi câmpul Homepage din profilul propriu şi secţiunea dedicată de Publicitate.

    b. Nu folosiţi blogurile de pe forum pentru a iniţia / continua flame-uri cu alţi utilizatori. Userii care recurg la astfel de atacuri vor fi sancţionaţi drastic.

    c. Ca şi în cazul reply-urilor, nu sunt permise folosirea unui limbaj necivilizat, promovarea pirateriei software şi scrierea de mesaje care contravin legilor ţării noastre.
    7. În orice situaţie neacoperită specific de prezentul regulament, administratorii forumului au întotdeauna ultimul cuvânt.
    Echipa Games-Area
Working...