Ryder nu a fost un trădător? C?teva curiozități despre GTA San Andreas!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GamesAreaBOT
    Senior Member
    • Feb 2011
    • 197

    Ryder nu a fost un trădător? C?teva curiozități despre GTA San Andreas!


    Grand Theft Auto: San Andreas este un clasic al Rockstar Games, și astăzi nu dezbatem despre asta, ci despre secretele pe care jocul le ascunde ?n interiorul său, fie că este vorba despre dezvoltare, fie despre poveste.
    GTA SA are o poveste sa și multe secrete de descoperit, ceea ce se observă prin faptul că și astăzi sunt dezvăluite detalii despre dezvoltarea sa. Fie că este vorba despre apariția unor mașini identice imediat după ce ai luat mașina pe care o doreai at?t de mult, sau despre avioanele care explodează ?n zonele rurale ale jocului.
    Asta fără să menționăm unele greșeli de scenariu pe care jocul le prezintă, dar care nu schimbă prea mult experiența ta de joc. Așadar, aduc c?teva curiozități despre joc, poate chiar rezolv?nd unele dintre ?ntrebările pe care eu și alții le avem despre joc.
    GTA San Andreas - Introducere: Dacă nu ai reușit să obții o copie originală a jocului c?nd a fost lansat, dar totuși ai fost curios cu privire la povestea jocului, foarte probabil că, atunci c?nd ai căutat informații, te-ai ?nt?lnit cu acest videoclip:



    Jocul a primit un videoclip de introducere care prezintă povestea jocului și unele personaje care vor fi prezente. Parte din aceasta se ?nt?mplă puțin ?nainte ca CJ să se ?ntoarcă ?n orașul său natal, moment ?n care lucrurile ?ncep să se desfășoare!
    Avioane care explodează: Dacă joci destul de mult jocul, cu siguranță ai văzut acest lucru ?nt?mpl?ndu-se. Unele dintre avioanele din joc au obiceiul ?ngrozitor de a exploda, fie că se lovesc de un clădire sau munte, sau chiar de jucător dacă este suficient de ?nalt pentru a fi martorul acestei neplăceri.
    Obbe Vermeij, fost dezvoltator la Rockstar, a vorbit despre acest detaliu ?n X, explic?nd că aceste accidente aeriene se ?nt?mplau pentru că "avioane mici sunt create periodic aproape de jucător pentru a zbura pe deasupra".
    ?n această scanare pentru a găsi obstacole, jocul putea să se blocheze, iar avionul să se ciocnească. Un alt problemă care apărea era că unele avioane apăreau la altitudini mari și ?n anumite momente puteau să-și piardă această altitudine, dacă viteza inițială nu era suficient de mare.
    Un exemplu perfect al acestui eveniment:
    I'm glad you didn't remove it, i thought it was fun when it happened, but what could have caused the plane to be completely vertical in this video? pic.twitter.com/Ty4c1Bt9uf
    — SMP (@MMp993) April 2, 2024

    Ryder era cu adevărat un trădător? ?n acest moment, ?mi pierd puțin certitudinea, deoarece doar unul dintre scenariștii jocului ne-ar putea oferi răspunsul. Punctul este că unul dintre personajele importante ale jocului are o mare greșeală de scenariu și o prezență redusă ?n joc după primele misiuni din Los Santos.
    Ryder nu mai este menționat ?n joc, apăr?nd doar ?n unele misiuni, dar vorbele și prezența sa sunt destul de reduse.
    ?n momentul ?n care ajungem la misiunea “Sabre Verde”, avem dezvăluirea că Big Smoke și Ryder lucrează cu Tenpenny, ceea ce cu siguranță a zdruncinat ?ncrederea lui CJ, ?nsă, ?n aceeași scenă ?n care trădarea este prezentată, CJ menționează doar numele lui Big Smoke c?nd ?i vede pe personaje, ignor?ndu-l pe Ryder.
    Desigur, jocul nu lasă lucrurile nerezolvate cu adevărat ?n ceea ce-l privește pe Ryder, deoarece executăm personajul din San Fierro, dar, din nou, acesta nu are aproape nicio replică și CJ nu arată aceleași sentimente ca cele arătate față de Smoke.
    Este o curiozitate interesantă, care generează teorii și astăzi cu privire la schimbările care au avut loc ?n timpul dezvoltării jocului, făc?ndu-l pe Ryder un trădător de fapt, deoarece la ?nceput, d?ndu-i atenție replicilor sale, acesta ?l corecta pe Smoke atunci c?nd acesta ?ncepea să fie infidel gangului Families.
    De ce toate mașinile sunt identice cu a mea? Mulți dintre cei care au jucat jocul au avut senzația că jocul le ascunde mașinile bune, iar desigur, cu sistemul de tunare care este deblocat la sf?rșitul arcului din San Fierro, dorim să vedem posibilitățile și petrecem ore și ore căut?nd o mașină care să ne placă.
    Și pentru ironia destinului, atunci c?nd găseai o mașină bună, ?ncepeau să apară mii de alte mașini similare, ca și cum jocul ar fi vrut să te facă să te simți mai puțin special și, din fericire, nu asta era cu adevărat intenția jocului!
    Unul dintre misterele la care Obbe Vermeij a răspuns a fost acesta, explic?nd motivul pentru care apareau at?tea mașini identice după ce ai obținut ceea ce ?ți doreai at?t de mult. Și răspunsul este unul mai simplu dec?t pare.
    Atunci c?nd jocul plasează mașini ?n mișcare, trebuie să țină cont de c?te mașini poate plasa și c?te tipuri de mașini. Cu c?t mai multă varietate ?n lumea deschisă, cu at?t mai multă memorie și procesare vor fi necesare, ceea ce, ?n acele vremuri, reducea varietatea de mașini, făc?nd jocul puțin mai ușor.
    Desigur, ?n ziua de azi este puțin mai dificil să se ?nt?mple acest lucru, dar pe PlayStation 2 cu siguranță era destul de obișnuit, deoarece memoria RAM a consolei nu era at?t de puternică, put?nd plasa pe hartă doar 8 tipuri de mașini diferite!
    Desigur, acestea sunt doar c?teva dintre curiozitățile despre joc, pe care le savurez din plin din nou, alături de GTA V, pentru a mă pregăti pentru GTA VI anul viitor, și desigur, asta cere un ritual excelent!
    Dacă dorești să afli mai multe despre curiozitățile jocurilor, suntem aici pentru a răspunde la orice comentariu!

    Echipa Games Area
Working...