Tim Sweeney, CEO și co-fondator al Epic Games, a acordat un interviu celor de la IGN, unde a vorbit despre Unreal Engine 4 și despre data de apariție a acestui nou motor grafic: “Îmi petrec 60% din timpul meu cu efectuarea de cercetări referitoare la motorul nostru de generație viitoare și la noua generație de console”, a declarat Sweeney. “Este vorba despre o tehnologie ce nu va vedea lumina zilei înainte de 2014”, a mai adăugat el. Tim a mai comparat faza inițială de dezvoltare a lui Unreal Engine 4 cu faza ce a dus la dezvoltarea primului Unreal Engine în 1996, un motor ce implementa noi caracteristici nemaivăzute până atunci. “Senzația mea apropo de Unreal Engine 4 este că explorez anumite zone tehnologice pe care încă nu le-a văzut nimeni, pentru simplul fapt că încă nu sunt practicabile”. Una dintre problemele tehnice cu care se confruntă producătorii de jocuri video, este, potrivit lui Tim Sweeney, scalabilitatea conținuturilor în relație cu tot mai numeroasele core prezente în CPU-urile moderne. O schimbare a modului de înțelegere a acestui proces ar permite viitoarelor motoare să se adapteze dinamic la diferitele moduri de lucru.
Unreal Engine 4 dupa 2014
Collapse
X
-
Unreal Engine 4 dupa 2014
Tim Sweeney, CEO și co-fondator al Epic Games, a acordat un interviu celor de la IGN, unde a vorbit despre Unreal Engine 4 și despre data de apariție a acestui nou motor grafic: “Îmi petrec 60% din timpul meu cu efectuarea de cercetări referitoare la motorul nostru de generație viitoare și la noua generație de console”, a declarat Sweeney. “Este vorba despre o tehnologie ce nu va vedea lumina zilei înainte de 2014”, a mai adăugat el. Tim a mai comparat faza inițială de dezvoltare a lui Unreal Engine 4 cu faza ce a dus la dezvoltarea primului Unreal Engine în 1996, un motor ce implementa noi caracteristici nemaivăzute până atunci. “Senzația mea apropo de Unreal Engine 4 este că explorez anumite zone tehnologice pe care încă nu le-a văzut nimeni, pentru simplul fapt că încă nu sunt practicabile”. Una dintre problemele tehnice cu care se confruntă producătorii de jocuri video, este, potrivit lui Tim Sweeney, scalabilitatea conținuturilor în relație cu tot mai numeroasele core prezente în CPU-urile moderne. O schimbare a modului de înțelegere a acestui proces ar permite viitoarelor motoare să se adapteze dinamic la diferitele moduri de lucru.Ea era frumoasa ca umbra unui gamd ... Intre ape numai ea era pamant ...