Desi este in prima faza, se vorbeste foarte mult in presa de afara despre tweeturile platite. Este clar ca Twitter vrea sa faca bani din reclama si in sfarsit au raspuns cum au de gand sa implementeze si sa puna totul in miscare.
Programul de reclama, pe care twitter il numeste Promoted Tweets, va apare atunci cand userii vor face cautari pe diverse teme. Reclama se va folosi de keywords pentru a determina domeniile de interes ale utilizatorilor, astfel reclama va fi afisata doar celor interesati. Mai tarziu, Twitter planuieste sa promoveze chiar si in streamul principal, sa se bazeze pe relevanta reclamei pentru fiecare utilizator.
Cateva companii sunt deja incluse in sistemul de tweeturi platitem printre ele se numara Best Buy, Virgin America,*Starbucks si Bravo.
Se pare ca exista si un feedback negativ asupra acesti miscari pe care Twitter o face. Totusi ar trebui sa privim si partea buna, twitter promite ca nu vom vedea reclame irelevante si ca tweeturile platite vor ajuta atat companiile cat si utilizatorii.
Sursa*Twitter si nytimes
Programul de reclama, pe care twitter il numeste Promoted Tweets, va apare atunci cand userii vor face cautari pe diverse teme. Reclama se va folosi de keywords pentru a determina domeniile de interes ale utilizatorilor, astfel reclama va fi afisata doar celor interesati. Mai tarziu, Twitter planuieste sa promoveze chiar si in streamul principal, sa se bazeze pe relevanta reclamei pentru fiecare utilizator.
Cateva companii sunt deja incluse in sistemul de tweeturi platitem printre ele se numara Best Buy, Virgin America,*Starbucks si Bravo.
Se pare ca exista si un feedback negativ asupra acesti miscari pe care Twitter o face. Totusi ar trebui sa privim si partea buna, twitter promite ca nu vom vedea reclame irelevante si ca tweeturile platite vor ajuta atat companiile cat si utilizatorii.
Sursa*Twitter si nytimes