World of Warcraft: Cataclysm

Collapse
X
Collapse
  •  
  • Page 3

  • World of Warcraft: Cataclysm



    Asta fiindcã în vremurile în care un bãþ albastru era cea mai mov recompensã pe care o scãpau cãpcãunii rezidenþi ai Dire Maul-ului din mânã prin sucombare, Uldum era doar un substantiv propriu. Acum, cuvântul e asociat cu o excursie anacronicã în ingineria universului Warcraft, probabil cea mai filozoficã drumeþie din joc. Deºi trimiterile ºi aberaþia spiraleazã înspre cercuri mai înalte, ne amintim subit cã suntem în World of Warcraft ºi nu Enter the Void când descoperim catacombele urmãtoare: întoarcerea la clasic e marcatã de Grim Batol, o metropolã cândva proprietate a dwarfilor, acum teren de joacã pentru minionii anarhiºti ce-l slãvesc pe Deathwing.
    E important de ºtiut cã lucrurile se leagã destul de bine la prima parcurgere, fiindcã nu puteþi folosi teleportorul inclus în Dungeon Finder pânã nu vã miºcaþi la faþa locului, fie prin Flight Path-uri sau achiziþionarea abilitãþii de a folosi flying mount-uri în Azeroth. Dar sã nu rãsuflaþi uºuraþi dupã ce vã apropiaþi de ultimele encounter-uri, pentru cã recompensele sunt însoþite de promisiunea adaptãrii unor structuri clasice (Ruins of Ahn’Qiraj ) împreunã cu douã dungeon-uri noi.
    Dacã nu a fost clar pânã acum, WoW e tot WoW. Cataclysm are aceleaºi merite ºi manierisme pe care le-a avut fiecare expansion în parte ºi aceeaºi perfecþionare clãditã pe umerii mecanicilor vechi. Sunt însã deja prea mulþi ani de la lansare pentru vreun experiment ºi drept urmare, poate fi etichetat drept valsul vienez al jocurilor video: da, existã de pe vremea lui Pazvante Orcu’ ºi da, ne învârtim în cercuri, dar dacã lumea de pe scenã se simte bine, iar numãrul e suficient de mare cât sã nu se opreascã orchestra, trebuie sã aibã ceva anume care animã petrecãreþii dupã venirea serii.
     
      Posting comments is disabled.

    article_tags

    Collapse

    Latest Articles

    Collapse

    • Medal Of Honor
      by edyy
      Deºi primul Medal of Honor a rãmas în istorie ca un titlu de referinþã pentru shooter-le first-person, dupã lansarea lui Medal of Honor: Airborne seria ajunsese deja într-un punct în care trebuia sã se reinventeze dacã avea de gând sã supravieþuiascã. Mai ales pe o piaþã unde Call of Duty ºi, mai nou, Bad Company 2 fac legea. Aºa cã Electronic Arts a decis cã un nou început este în regulã, ocazie cu care acþiunea s-a mutat din al Doilea Rãzboi Mondial în Afghanistan. Dato...
      17-06-2011, 09:58 AM
    • Civilization V
      by edyy
      Jocul de faþã a ajuns la mine pentru cã m-am plimbat de-a lungul tuturor civilizaþiilor apãrute pe parcursul anilor. Dar mai ales pentru cã toatã lumea a fugit de el ca dracu� de tãmâie. Iar dupa sute de ture de strategie, la început plictisitoare, la mijloc extrem de pline ºi la final incredibil de satisfãcãtoare, îi invit înapoi pe toþi cei care au ºters-o pe uºa din dos. Civilization V este unul dintre cele mai prietenoase jocuri din serie ºi oferã exact cât trebuie atât pentru începãtori, cât ºi pentru veterani.
      ...
      17-06-2011, 09:57 AM
    • Assasin’s Creed: Brotherhood
      by edyy
      Assasin’s Creed: Brotherhood a fost cel mai asteptat joc al primei parti a anului 2011, si desi asteptarea fanilor a fost lunga, se pare ca a meritat. Produs de Ubisoft Montreal, Brotherhood este ca si celelalte episoade, un joc video third-person, de acþiune-aventurã, care de data asta aduce noi imbunatatiri jocului, imbunatatiri care cu siguranta vor capta atentia jucatorilor: desi actiunea se desfasoara in Italia, personajul principal isi poate chema ajutoare din toata Europa, poate recruta...
      11-05-2011, 10:34 PM
    • Total War: Shogun 2
      by edyy
      Produs de SEGA, Total War: Empire a facut valva destul de multa la lansare, moment in care de altfel, si-a castigat si fanii. Practic, Total War e o combinatie intre un RPG, MMO si jocurile clasice de strategie, si mai mult, ofera fanilor o perspectiva reala a actiunilor ce trebuiesc indeplinite pe un camp de lupta, dar si in afara lui, pentru a castiga suprematia tarii reprezentate. Practic, fanii au control total asupra taxelor si a legilor, dar si asupra campului de lupta, acolo unde isi pot...
      10-05-2011, 10:42 PM
    • World of Warcraft: Cataclysm
      by games-area
      Toate-s vechi ºi nouã toate” - M. Eminescu despre lansarea World of Warcraft: Cataclysm E ora patru dimineaþa ºi un individ din ghildã urlã exasperat pe voicechat, ameninþã, înjurã ºi se smiorcãie pentru cã n-a primit (din neatenþie) o armurã care îl face cu aproximativ 1,5% mai puternic. Ofiþerii anunþã o pauzã de cinci minute în care sã decidã cum sã rezolve drama existenþialã a pãgubitului, prilej cu care fugi cât te þin picioarele încruciºate însp...
      14-02-2011, 10:26 PM
    • Need for Speed Hot Pursuit
      by games-area
      Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la epoca de aur a jocurilor de acum 10-15 ani, îmi doresc pe de o parte ca lucrurile să fi rămas la fel. Ce-i drept, nici nu erau atâtea producţii care să te tragă de mânecă şi să-ţi facă lasciv cu ochiul din rafturi „joacă-mă, joacă-mă”; dar aproape tot ce apărea oferea maximul posibil la nivelul acelor vremuri: gameplay single-player bine îngrăşat şi multiplayer cu toate opţiunile ...
      01-12-2010, 12:20 PM
    Working...