World of Warcraft: Cataclysm

Collapse
X
Collapse
  •  
  • Page 3

  • World of Warcraft: Cataclysm



    Asta fiindcă în vremurile în care un băț albastru era cea mai mov recompensă pe care o scăpau căpcăunii rezidenți ai Dire Maul-ului din mână prin sucombare, Uldum era doar un substantiv propriu. Acum, cuvântul e asociat cu o excursie anacronică în ingineria universului Warcraft, probabil cea mai filozofică drumeție din joc. Deși trimiterile și aberația spiralează înspre cercuri mai înalte, ne amintim subit că suntem în World of Warcraft și nu Enter the Void când descoperim catacombele următoare: întoarcerea la clasic e marcată de Grim Batol, o metropolă cândva proprietate a dwarfilor, acum teren de joacă pentru minionii anarhiști ce-l slăvesc pe Deathwing.
    E important de știut că lucrurile se leagă destul de bine la prima parcurgere, fiindcă nu puteți folosi teleportorul inclus în Dungeon Finder până nu vă mișcați la fața locului, fie prin Flight Path-uri sau achiziționarea abilității de a folosi flying mount-uri în Azeroth. Dar să nu răsuflați ușurați după ce vă apropiați de ultimele encounter-uri, pentru că recompensele sunt însoțite de promisiunea adaptării unor structuri clasice (Ruins of Ahn’Qiraj ) împreună cu două dungeon-uri noi.
    Dacă nu a fost clar până acum, WoW e tot WoW. Cataclysm are aceleași merite și manierisme pe care le-a avut fiecare expansion în parte și aceeași perfecționare clădită pe umerii mecanicilor vechi. Sunt însă deja prea mulți ani de la lansare pentru vreun experiment și drept urmare, poate fi etichetat drept valsul vienez al jocurilor video: da, există de pe vremea lui Pazvante Orcu’ și da, ne învârtim în cercuri, dar dacă lumea de pe scenă se simte bine, iar numărul e suficient de mare cât să nu se oprească orchestra, trebuie să aibă ceva anume care animă petrecăreții după venirea serii.
     
      Posting comments is disabled.

    article_tags

    Collapse

    Latest Articles

    Collapse

    • Medal Of Honor
      by edyy
      Deși primul Medal of Honor a rămas în istorie ca un titlu de referință pentru shooter-le first-person, după lansarea lui Medal of Honor: Airborne seria ajunsese deja într-un punct în care trebuia să se reinventeze dacă avea de gând să supraviețuiască. Mai ales pe o piață unde Call of Duty și, mai nou, Bad Company 2 fac legea. Așa că Electronic Arts a decis că un nou început este în regulă, ocazie cu care acțiunea s-a mutat din al Doilea Război Mondial în Afghanistan. Datorită acestui lucru...
      17-06-2011, 09:58 AM
    • Civilization V
      by edyy
      Jocul de față a ajuns la mine pentru că m-am plimbat de-a lungul tuturor civilizațiilor apărute pe parcursul anilor. Dar mai ales pentru că toată lumea a fugit de el ca dracu� de tămâie. Iar dupa sute de ture de strategie, la început plictisitoare, la mijloc extrem de pline și la final incredibil de satisfăcătoare, îi invit înapoi pe toți cei care au șters-o pe ușa din dos. Civilization V este unul dintre cele mai prietenoase jocuri din serie și oferă exact cât trebuie atât pentru începători, cât și pentru veterani.
      ...
      17-06-2011, 09:57 AM
    • Assasin’s Creed: Brotherhood
      by edyy
      Assasin’s Creed: Brotherhood a fost cel mai asteptat joc al primei parti a anului 2011, si desi asteptarea fanilor a fost lunga, se pare ca a meritat. Produs de Ubisoft Montreal, Brotherhood este ca si celelalte episoade, un joc video third-person, de acțiune-aventură, care de data asta aduce noi imbunatatiri jocului, imbunatatiri care cu siguranta vor capta atentia jucatorilor: desi actiunea se desfasoara in Italia, personajul principal isi poate chema ajutoare din toata Europa, poate recruta...
      11-05-2011, 10:34 PM
    • Total War: Shogun 2
      by edyy
      Produs de SEGA, Total War: Empire a facut valva destul de multa la lansare, moment in care de altfel, si-a castigat si fanii. Practic, Total War e o combinatie intre un RPG, MMO si jocurile clasice de strategie, si mai mult, ofera fanilor o perspectiva reala a actiunilor ce trebuiesc indeplinite pe un camp de lupta, dar si in afara lui, pentru a castiga suprematia tarii reprezentate. Practic, fanii au control total asupra taxelor si a legilor, dar si asupra campului de lupta, acolo unde isi pot...
      10-05-2011, 10:42 PM
    • World of Warcraft: Cataclysm
      by games-area
      Toate-s vechi și nouă toate” - M. Eminescu despre lansarea World of Warcraft: Cataclysm E ora patru dimineața și un individ din ghildă urlă exasperat pe voicechat, amenință, înjură și se smiorcăie pentru că n-a primit (din neatenție) o armură care îl face cu aproximativ 1,5% mai puternic. Ofițerii anunță o pauză de cinci minute în care să decidă cum să rezolve drama existențială a păgubitului, prilej cu care fugi cât te țin picioarele încrucișate înspre baie. Caști ca un hipop...
      14-02-2011, 10:26 PM
    • Need for Speed Hot Pursuit
      by games-area
      Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la epoca de aur a jocurilor de acum 10-15 ani, îmi doresc pe de o parte ca lucrurile să fi rămas la fel. Ce-i drept, nici nu erau atâtea producţii care să te tragă de mânecă şi să-ţi facă lasciv cu ochiul din rafturi „joacă-mă, joacă-mă”; dar aproape tot ce apărea oferea maximul posibil la nivelul acelor vremuri: gameplay single-player bine îngrăşat şi multiplayer cu toate opţiunile ...
      01-12-2010, 12:20 PM
    Working...